Thursday, January 30, 2014

Din trecut...spre mai departe

 Cum a trecut mult timp de cand n-am mai scris aici cate ceva...m-am gandit ca, desi n-am motociclit spectaculos in ultima vreme...am avut parte de doi ani plini de locuri frumoase si de oameni interesanti. As fi fost fericita sa spun ca am ajuns in aceste locuri pe motocicleta, insa unele sunt prea indepartate si greu accesibile ...asa ca ma bucur pur si simplu ca am avut ocazia sa fiu acolo. 
  Am sa incerc sa vorbesc in fiecare zi despre un loc vizitat si sa ilustrez prin fotografii ce-am vazut si simtit.
Deocamdata, incerc sa rememorez toate aceste locuri, intr-o ordine aleatorie: 
Jamaica, Honduras-Roatan, Key West-Florida, Fort Lauderdale, New York, Mexic, St. Maarten, Insulele Virgine, Bahamas, Bermuda, Insulele Azore, Bonaire, Columbia, Panama, Aruba, Guadaloupe, Barbados, Martinique, Dominica, Grand Cayman, St Thomas, Puerto Rico, Bonaire, San Juan, Pointe-a-Pitre, Turks&Caicos, Gibraltar, Portugalia, Malta, Anglia, Madeira, Islanda, Estonia, Rusia, Norvegia, Suedia, Israel, Palestina, Maroc, Spania, Italia- Sicilia, Franta, Cipru, Grecia, Croatia, Polonia, Turcia, Egipt, Belgia, Danemarca, Germania, Insulele Faroe...sper ca n-am scapat nimic.

Ilustrez cu un foto-montaj care vorbeste despre o mica parte din aceste tari -




iar de maine...spre tarile mai calde...

No comments:

Post a Comment